Verloning A4a-A4b / voltijds / onbepaalde duur
Als diensthoofd van de dienst wegen stuur je een team van een 50-tal medewerkers aan dat dagelijks zorgt voor goede wegen, propere straten, veilige fietspaden maar ook dat evenementen vlot verlopen met onze ploeg van logistiek medewerkers. Je volgt grote projecten voor heraanleg van straten van ontwerp tot uitvoering op en je werkt daarbij samen met andere diensten zoals mobiliteit, groendienst, stedenbouw en waterbeheer om voor iedereen een veilige en aangename omgeving te creëren.
Je bent een coördinator die contacten legt met externe partners zoals nutsmaatschappijen en leidingbeheerders, studiebureaus en andere overheden. Je bewaakt het budget van de dienst en zorgt voor een optimale aanwending van de beschikbare middelen. Je bent een people manager en coacht het team en de medewerkers naar een beter resultaat.
Je overlegt met het bestuur om doelstellingen te bepalen en zorgt voor de realisatie ervan. Je brengt structuur en planning in de werking van de dienst en kijkt daarbij graag vooruit.
Wie zoeken we?
- Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma (kandidaten met een bachelordiploma leggen voorafgaand aan de procedure een niveau- en capaciteitstest af).
- Je beschikt over minstens 4 jaar leidinggevende ervaring.
- Beschikken over technische kennis en/of ervaring in technische zaken is een vereiste.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Wat bieden we jou?
- Een voltijds contract van onbepaalde duur.
- 30 dagen vakantie per volledig gewerkt arbeidsjaar + betaalde feestdagen.
- Maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag.
- Hospitalisatieverzekering.
- Fietsvergoeding van € 0,36/km.
- Terugbetaling kosten woon/werkverkeer met het openbaar vervoer.
- Bruto maandloon volgens weddeschaal A4a-A4b (minimum € 4560,20 - een loonsimulatie kan aangevraagd worden).
- Tweede pensioenpijler.
- Haard- of standplaatstoelage.
- Mogelijkheid tot fietslease.
- Mogelijkheid tot telewerken.
Hoe solliciteren?
Solliciteren kan tot en met 9 maart 2025 door jouw CV, motivatiebrief, kopie identiteitskaart, kopie rijbewijs en kopie diploma samen met een uittreksel uit het strafregister (model 595 en max. 1 maand oud) te bezorgen via deze link of je stuurt deze documenten t.a.v. het College van burgemeester en schepenen, Gravenplein 8, 9120 Beveren.
Voor meer informatie kan je terecht bij de personeelsdienst via vacatures@gemeentebkz.be.
Geïnteresseerd? Solliciteer nu voor deze vacature!
Downloads
- 20250127 FP diensthoofd wegen.pdf153,7 Kb pdf